APLIKACIJA NISSANCONNECT SERVICES

Izvadite telefon i uđite u svoj automobil! Zatim sledite ove jednostavne korake da biste započeli korišćenje povezanih usluga.

 

APLIKACIJA NISSANCONNECT SERVICES

Izvadite telefon i uđite u svoj automobil! Zatim sledite ove jednostavne korake da biste započeli korišćenje povezanih usluga.

 

APLIKACIJA NISSANCONNECT SERVICES

Izvadite telefon i uđite u svoj automobil! Zatim sledite ove jednostavne korake da biste započeli korišćenje povezanih usluga.

Korak 1

Preuzimanje

 

Preuzmite aplikaciju NissanConnect Services na svoj pametni telefon kao što biste to učinili za bilo koju drugu aplikaciju iz App Store-a ili Google Play Store-a.

 

Preuzmite iz Apple Store-a

Preuzmite iz Google Play Store-a

Korak 2

Prijavite se ili registrujte

 

Kreirajte račun NissanConnect Services u aplikaciji ili se prijavite ako ga već imate.

 

Korak 3

Unesite identifikacioni broj vozila (VIN) u aplikaciju

 

VIN broj od 17 cifara pronaći ćete na potvrdi o registraciji vozila ili sa spoljne strane automobila, na uglu instrument tabele prema vetrobranskom staklu sa vozačeve strane. Za Novi Ks-Trail ćete ga naći u okviru vozačevih vrata.

 

Korak 4

Preuzmite kod za uparivanje sa ekrana u automobilu

Za Ariju, Qashqai (proizvodnja od juna 2022.) i novi Ks-Trail: 

Uključite infotainment sistem i na početnoj stranici izaberite: Widgeti aplikacije (All Apps widget)> Usluge NissanConnect Services (NissanConnect Services) > Informacije (Info) > NissanConnect Services > Informacioni kanali (Information Channels) >Informacije o računu (Account Information) > Kod za uparivanje automobila  (Car Pairing Code).
Ako se folder ‘Informacije o računu’ (Account Information) ne pojavi, idite na ‘Uredi listu kanala’  (Edit Channel List)i izaberite ‘Da’ (Yes). Zatim se vratite na stranicu "Informacije o računu" (Account Information).

 

Za Juke, Qashqai (proizvodnja prije juna 2022.) i Ks-Trail: 

Uključite infotainment sistem i na početnoj stranici izaberite: Informacije (Info) > NissanConnect Services > Informacioni kanali (Information Channels) >Informacije o računu (Account Information) > Kod za uparivanje automobila  (Car Pairing Code).
Ako se folder ‘Informacije o računu’ (Account Information) ne pojavi, idite na ‘Uredi listu kanala’  (Edit Channel List)i izaberite ‘Da’ (Yes). Zatim se vratite na stranicu "Informacije o računu" (Account Information).

 

Korak 5

Unesite kod za uparivanje u aplikaciju

 

Vratite se u aplikaciju i unesite kod za uparivanje. Ovo će potvrditi da se vaše usluge aktiviraju. Kada to završite, spremni ste za polazak. Srećna povezana vožnja!

 

Potrebna vam je pomoć?

Potrebna vam je pomoć?

Potrebna vam je pomoć?

Nissan pozivni centar

Da li vam treba pomoć ili imate pitanja o Nissanu, našim vozilima ili uslugama? Naši savetnici su vam na raspolaganju da vam pomognu i odgovore na sva vaša pitanja. E-mail adresa: kontakt@nissan.rs.

Dati su odgovori na sva vaša pitanja

Dati su odgovori na sva vaša pitanja

Dati su odgovori na sva vaša pitanja


Napominjemo da aktiviranje vaših usluga može potrajati i do 24 sata. Dostupnost svih usluga zavisi od pokrivenosti mobilne mreže.

Slike na internet stranici www.nissan.rs su simbolične i služe isključivo u informativne svrhe. Svi podaci i informacije navedeni na internet stranici i u dokumentima su privremeni i podložni promeni. Zadržavamo pravo na greške u tekstu. Zbog posledica globalne nestašice poluprovodnika neki elementi opreme prikazani na internet stranici, kao i u brošuri trenutno nisu dostupni. U trenutnim uslovima je teško predvideti dobavljivost konkretnih elemenata opreme, koje zbog globalne nestašice poluprovodnika u konkretnom slučaju možda neće biti moguće nabaviti. Za najnovije informacije obratite se najbližem ovlašćenom distributeru.