Hibrid
MOTOR
Uživaćete u uzbuđenju ove elektrificirane vožnje. Nissan Juke Hibrid je opremljen najnaprednijom tehnologijom koja kombinuje električni i benzinski motor. Zahvaljujući tome, vožnja je napredna, brza, tiha, dinamična, ali i energetski efikasna. Naime, Juke Hibrid ostvaruje i do 18% manju potrošnju u odnosu na Juke sa automatskim menjačem i benzinskim motorom. (Potrošnja u mešovitom ciklusu vožnje prema WLTP: 5-5,2 l / 100 km)⁽³⁾. Nissan Juke je takođe dostupan sa DIG-T benzinskim motorom od 84 kW (114 KS) u kombinaciji sa ručnim ili DCT menjačem.
NOVI NISSAN JUKE HIBRID
Hibrid
MOTOR
Hibrid
MOTOR
Hibrid
MOTOR
105/143kw/KS
SNAGA
105/143kw/KS
SNAGA
105/143kw/KS
SNAGA
Doživite vrhunski odziv gasa zahvaljujući električnom motoru koji trenutno isporučuje obrtni moment. Tehnologija Jukea Hibrid kombinuje inteligentni menjač bez kvačila sa više načina rada inspirisan Formulom E sa električnim motorima i benzinskim motorom koji rade pojedinačno ili zajedno, za još jači odziv i veću dinamiku. Vozilo menja režim rada u skladu sa vašim zahtevima, pružajući vam dinamično i zabavno iskustvo vožnje.
105kW
105kW
105kW
Svakodnevni odlazak u grad sada postaje vaš omiljeni deo dana. Maksimalna snaga u svim vrstama gradske vožnje i snažan motor od 105 kW (143 KS) u kombinaciji sa pametnim menjačem za više režima garantuju trenutni obrtni moment i zadovoljstvo tihe vožnje. Uživajte u zabavnom i uzbudljivom Nissanu Juke.
Do
80%
Do
80%
Do
80%
Uživajte u zvuku tišine dok vozite gotovo bešumno gradskim ulicama. Do 80% vožnje na električni pogon u zamku, bez potrebe za zaustavljanjem da se napuni na utičnici, recept je za savršeno uzbudljivu i brzu vožnju. (67% vremena u mešovitom ciklusu vožnje prema WLTP-u).⁽¹⁾
Do
18%
Do
18%
Do
18%
Efikasnost može doći sa stavom. Prilikom vožnje na hibridnom pogonu u gradu, regenerativno kočenje vraća prikupljenu energiju u bateriju, ali se benzinski motor uključuje samo kada je to neophodno. Rezultat? ili energetski efikasan. Naime, Juke Hibrid ostvaruje do 18% manju potrošnju u odnosu na Juke sa automatskim menjačem i benzinskim motorom. (Potrošnja u mešovitom ciklusu vožnje prema WLTP-u: 5-5,2 l / 100 km).⁽¹⁾⁽³⁾
e-Pedal omogućuje vam da aktivno ubrzavate i usporavate uz pomoć samo jedne papučice. Više ne morate dodirivati kočnicu kada se odlučite zaustaviti.
BENZINSKI MOTOR
DIG-T
BENZINSKI MOTOR
DIG-T
BENZINSKI MOTOR
DIG-T
BENZINSKI MOTOR
84/114kW/KS
SNAGA
84/114kW/KS
SNAGA
84/114kW/KS
SNAGA
200NM
NAJVEĆI OBRTNI MOMENT
200NM
NAJVEĆI OBRTNI MOMENT
200NM
NAJVEĆI OBRTNI MOMENT
Povežite se sa svojom vožnjom. 6-stepeni ručni menjač Nissana Juke odlikuje brza promena stepena prenosa i trenutni odziv što svaku vožnju čini zabavnom.
Pruža trenutni odziv. 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom (DCT) u vozilu Juke funkcioniše kao tradicionalni automatski menjač i omogućava vam bezbrižnu vožnju. Kada zahtevate veće performanse, DCT će vas oduševiti svojim odzivom – omogućavajući glatku i brzu promenu brzina.
Odaberite ECO način vožnje za veću efikasnost goriva, Standard za najbolji balans između potrošnje goriva i performansi ili Sport za maksimalno uzbudljivu vožnju.
Trenutni odziv nadohvat ruke. Napredni 7-stepeni DCT menjač sadrži poluge postavljene na upravljaču što vam omogućava promenu stepena prenosa bez sklanjanja ruku sa upravljača.⁽²⁾
[1] Vrednost se upoređuje sa benzinskom verzijom Nissana Juke.
[2] Ne primjenjuje se na potpune hibride, već samo na verzije s DCT menjačem.
[3] Vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 dobijene su ispitivanjem u laboratorijskim uslovima u skladu sa zakonodavstvom EU-a i namenjene su poređenju različitih vrsta vozila. Vrednosti ne moraju odražavati stvarne uslove vožnje. Na službene podatke mogu uticati opcijska oprema, održavanje vozila, stil vožnje te vremenski uslovi i uslovi na putu. Vrednosti su utvrđene u okviru novog svetski usklađenog postupka testiranja za laka vozila (WLTP).
Slike na internet stranici www.nissan.rs su simbolične i služe isključivo u informativne svrhe. Svi podaci i informacije navedeni na internet stranici i u dokumentima su privremeni i podložni promeni. Zadržavamo pravo na greške u tekstu. Zbog posledica globalne nestašice poluprovodnika neki elementi opreme prikazani na internet stranici, kao i u brošuri trenutno nisu dostupni. U trenutnim uslovima je teško predvideti dobavljivost konkretnih elemenata opreme, koje zbog globalne nestašice poluprovodnika u konkretnom slučaju možda neće biti moguće nabaviti. Za najnovije informacije obratite se najbližem ovlašćenom distributeru.